خدمت گروه جهادی مسجد امام حسین(ع) به حاضران در پیاده‌روی روز اربعین


خدمت گروه جهادی مسجد امام حسین(ع) به حاضران در پیاده‌روی روز اربعین

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار کرد: گروه جهادی مسجد امام حسین(ع) در مسیر پیاده‌روی روز اربعین در تهران به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید رضا حسینی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار کرد: نقش همه آحاد مردم در شکل گیری این اجتماع عظیم ستودنی است و در این میان فعالیت مسجدی ها و هیئتی ها و گروه های جهادی بسیار اثرگذار بوده است.

امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام شهر ری اضافه کرد: گروه جهادی پایگاه بسیج و حوزه علمیه این مسجد همه ساله شمار زیادی از نمازگزاران این مسجد و اهالی محله اطراف آن را در ایام اربعین به عتبات عالیات اعزام می کنند.

وی ادامه داد: اهالی مسجد امام حسین علیه السلام همچنین به دلیل نزدیکی در مسیر جاماندگان اربعین حسینی از صبح روز اربعین حسینی، ۲۶ شهریور ماه در خیابان فدائیان اسلام، تقاطع بلوار حضرت امام حسین علیه السلام، با برپایی ایستگاه صلواتی، به مردم خدمت رسانی می کنند.

حسینی گفت: اهالی مسجد امام حسین علیه السلام علاوه بر پرداخت هزینه اعزام ۲۰ زائر اولی در ایام اربعین، یک دستگاه تهویه و سرمایشی را به شهرداری ری تقدیم و طی یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان، برای خدمت به زائران اربعین حسینی کمک کرده اند.

وی اضافه کرد: گروه جهادی حوزه علمیه امام حسین علیه السلام این مسجد همچنین زمینه حضور ۱۰ طلبه برای ارائه مشاوره های مذهبی و اقامه نماز جماعت در مسیر جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی را فراهم کرده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال