ایجادنشاط اجتماعی، اقتصاد مولد ودانش بنیان در گرو وجود جوانان است


ایجادنشاط اجتماعی، اقتصاد مولد ودانش بنیان در گرو وجود جوانان است

زنجان- استاندار زنجان گفت: ایجاد نشاط اجتماعی، ورزش، اقتصاد مولد و دانش بنیان در گرو وجود جوانان است و نسبت به این مسئله باید توجه بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در محل استانداری زنجان، گفت: در هر مسیری که حرکت می‌کنیم باید کارهای بابرنامه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای پروژه‌هایی بر مبنای کار هسته‌ای بنا می‌شود نتیجه بخش و اثرگذار خواهد بود، ابراز کرد: در این میان پروژه نهضت مسکن ملی پروژه‌ای می‌تواند برای تحقق اهداف برنامه افزایش جمعیت و ازدواج جوانان باشد که در این زمینه اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در زمینه خانه دار کردن مردم و جوانان جای تقدیر دارد.

استاندار زنجان گفت: در حوزه فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی پرداختن به موضوع ازدواج مهم است و ازدواج تسهیلگر روان آدمی است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

افشارچی تاکید کرد: در حوزه اقتدار ملی نیز یکی از مسائل هسته‌ای موضوع جوانان است و هر چه قدرت سخت یک کشور بالا باشد، اما نیروی جوان نداشته باشد، به جایی نخواهد رسید.

وی افزود: وجود نشاط اجتماعی، ورزش، اقتصاد مولد و دانش بنیان در گرو وجود جوانان است و نسبت به این مساله باید توجه بیشتری شود.

استاندار زنجان بیان داشت: مقام معظم رهبری بر موضوع جوانی جمعیت تاکید ویژه ای دارند و این موضوع باید مد نظر همه قرار گیرد تا در آینده دچار چالش و مشکل نشویم و برای اقتدار روز افزون کشورمان یکی از ابزارهای مهم آن جوانی جمعیت است و باید به آن حساس بود.

افشارچی گفت: وقتی صحبت از جوان شدن نسل می‌شود این امر تنها برای حال حاضر نیست و بی توجهی به این مساله موجب مشکلات عدیده ای در سالهای آینده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها