شهروندان مراقب مجرمین معاوضه کننده اجناس بدلی باشند


شهروندان مراقب مجرمین معاوضه کننده اجناس بدلی باشند

همدان-معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: از شهروندان می‌خواهیم تحت هیچ شرایطی از افراد غریبه و ناشناس که با قیمت‌های نازل کالا را ارایه می‌کنند خریداری نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بشری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان داشت اخیرأ برخی از مجرمین با نشان دادن لب تاب و گوشی تلفن همراه با قیمت‌های بسیار پایین به افراد باعث ترغیب و تشویق آنها به خرید شده و اعلام می‌کنند که اجناس خود را با طلا هم معاوضه می‌کنند و به این ترتیب افراد را اغفال می‌نمایند.

وی گفت این دسته از مجرمین ابتدا کالای واقعی را به فرد نشان می‌دهند و بعد از قطعی شدن معامله با ترفند و تقلب در زمان بسیار کوتاه اقدام به تعویض جنس و تحویل جنس قلابی (معمولاً قاب خالی) نموده و با گرفتن ثمن معامله سریعاً از محل متواری می‌شوند.

بشری گفت با توجه به اینکه اخیرأ در استان همدان هم شاهد اینگونه جرایم بوده‌ایم از شهروندان می‌خواهیم تحت هیچ شرایطی از افراد غریبه و ناشناس که با قیمت‌های نازل کالا را ارائه می‌کنند خریداری نکنند و پس از اطمینان از اصلی بودن جنس خریداری شده ثمن معامله را پرداخت نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن