گرینفیلد: روسیه را برای اقداماتش در اوکراین پاسخگو خواهیم کرد!


گرینفیلد: روسیه را برای اقداماتش در اوکراین پاسخگو خواهیم کرد!

سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز در ۷۷مین نشست مجمع عمومی این سازمان ادعا کرد: روسیه را برای اقداماتش در اوکراین پاسخگو خواهیم کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر، «لیندا توماس گرینفیلد» سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز سه شنبه در ۷۷مین نشست مجمع عمومی این سازمان در سخنانی بی اشاره به اقدامات تحریک آمیز واشنگتن در برافروخته نگه داشتن آتش جنگ در اوکراین ادعا کرد: جنگ و درگیری را در اوکراین شاهدیم.

سفیر آمریکا در سازمان ملل در این باره مدعی شد: «بایدن» (رئیس جمهور آمریکا) گفته است، من نقل قول می کنم: پوتین بادیواری از قدرت مواجه می شود.

این مقام آمریکائی در ادامه سخنانی روسیه هراسانه خود افزود: روسیه مناطق مسکونی، یتیم خانه ها، مهدکودک ها و مردم را هدف قرار می دهد! از کشورهایی که مرزهای خود را به روی آوارگان اوکراینی باز کردند، تشکر می کنیم. آواره ها آواره هستند! در جاهای دیگر دنیا هم با این جنگ مخالفت می کنند. به روس ها می گویم که رهبران تان شما را فریب می دهند!

وی ادعا کرد: انتخاب رئیس جمهور پوتین است که تعدا زیادی را مجور به ترک کشورشان کند و تعداد زیادی هم آسیب ببینند. این ها انتخاب پوتین هستند. آمریکا هم انتخاب کرده است که تبعات زیادی را متوجه روسیه کرده و مسکو را مسئول عواقب اقداماتش کنند. اگر معتقید که باید روسیه مسئول اقداماتش باشد؛ به قطعنامه امروز «تهاجم علیه روسیه» رأی آری بدهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند