قدرت دفاعی نیروهای مسلح ایران امنیت آفرین برای منطقه است


قدرت دفاعی نیروهای مسلح ایران امنیت آفرین برای منطقه است

بیرجند-فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تهدیدی برای هیچ کشور همسایه نیست بلکه امنیت آفرین برای منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس گفته‌های رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس روحیه اعتماد به نفس را در جامعه تقویت کرده و ظرفیت‌های ناشناخته را به میدان آورد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس را در ابتدای انقلاب بر ما تحمیل کردند تا به نظام نوپای ما آسیب زده و خوزستان را از ایران جدا کند.

شاطری ادامه‌داد: اما ارتش در کنار سایر نیروها شجاعانه ایستاد و عملیات‌های مهمی چون کمان ۹۹ با ۲۰۰ فروند هواپیمای جنگنده را انجام دادیم که به زیر ساخت‌های دشمن بعثی آسیب‌های فراوانی وارد کرد.

وی با اشاره به خدمات نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس بیان کرد: در عملیات دریایی اشکان نیز ارتشیان دلاور شجاعانه ایستادند که خاطره این قهرمانی جاودانه شده است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس استعدادهای جوانان ما را شکوفا کرد، گفت: این شکوفایی موجب خودکفایی ما در عرصه‌های نظامی شد.

شاطری اظهار کرد: قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تهدیدی برای هیچ کشور همسایه نیست بلکه تهدید واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی اند که در منطقه ما دخالت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قدرت دفاعی نیروهای مسلح ایران امنیت آفرین برای منطقه است، ادامه داد: البته تا ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح وجود دارند، نیرویی توان مقابله سخت با کشور ما را نخواهد داشت.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در خراسان جنوبی متحد هستند، یادآور شد: ما نظامیان و ارتشیان همچنان پای آرمان‌های انقلاب و اسلام هستیم.

شاطری افزود: یکی از علل موفقیت نیروهای مسلح پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این مسیر را ادامه خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟