ایران اسلامی ام القرای مقاومت در جهان است


ایران اسلامی ام القرای مقاومت در جهان است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به قوت ها و موفقیت های کشور اسلامی گفت:جمهوری اسلامی ایران ام القرای مقاومت در جهان بوده و آینده آن روشن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در مراسم تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس با اظهار اینکه ۱۷۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس از مازندران اعزام شدند، گفت: مردم استان در پشتیبانی از رزمندگان همگی بسیج شده بودند تا جبهه را پشتیبانی کنند.

وی با عنوان اینکه دشمن از قوت‌ها و موفقیت‌های کشور عصبانی شد، افزود: برای آنکه قوت‌ها را از چشم بیندازد و ضعف‌ها و مشکلات خود را کمرنگ کند، اقدام با بلواسازی با حضور عوامل مزدور و خودفروخته در کشور کرده است.

وی با تاکید براین که مسائل اخیر نباید ما را از قوت‌ها و حماسه آفرینی‌ها غافل کند، حماسه اربعین را بسیار بزرگ برشمرد و گفت: حماسه خدمت توسط دولت انقلابی سیزدهم نیز ماندگار شده است.

آیت الله محمدی لائینی حضور و دیدارهای مختلف رئیس جمهور با سران کشورهای مختلف و بیان شبهات و منفعل برخوردنکردن را از دیگر حماسه‌ها برشمرد و گفت: دشمنان از این مسائل عصبانی هستند و تلاش دارند این موفقیت‌ها را تحت الشعاع قرار دهند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه غرب درگیر مسائل فراوان و بحران است، افزود: زمستان پیش رو برای غرب سیاه و بحرانی پیش بینی شده است و این درحالی که ایران اسلامی ۴۲ سال برابر جنگ‌ها، ترورهای کور، فتنه‌ها و توطئه‌ها مقتدرانه ایستاده است.

وی با بیان اینکه غرب به رغم ادعای تمدن سازی ضعیف و فشل است، گفت: اگر همواره پای انقلاب و آرمان‌های شهیدان باشیم و اعتماد به نفس را حفظ و حول محور ولایت حرکت کنیم، به موفقیت‌های بیشتری دست خواهیم یافت زیرا ایران اسلامی ام القرای مقاومت و آینده آن روشن است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟