دشمن در هراس از روحیه شهادت طلبی و ایثارگری جوانان است


دشمن در هراس از روحیه شهادت طلبی و ایثارگری جوانان است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه از برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی نظامی پیشرو در دنیا شناخته شده است، گفت: از این رو دشمن در هراس از روحیه شهادت طلبی و ایثارگری جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل و بزرگداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان سمنان به میزبانی پارک موزه دفاع مقدس سمنان ضمن بیان اینکه از برکت خون شهدا امروز جمهوری اسلامی به عنوان نظام برتر و پیشرو در دنیا شناخته شده است، ابراز داشت: از این رو ترس دشمنان از روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ما است.

وی ضمن بیان اینکه تمام موفقیت‌های ما برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: بی شک فرهنگ ایثار و شهادت را می‌توان بهترین راه برای توسعه کشور در تمامی ابعاد برشمرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه طمع به افکار، ایمان، تقوا و دیانت مردم از مشخصات تهاجم فرهنگی دشمنان است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا برای ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، فرهنگ‌ایثار و شهادت را برجسته و پر رنگ کنیم.

هاشمی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت و بهانه برای پاسداشت یاد و خاطر ۳۰۰۰ شهید استان سمنان است، تصریح کرد: این مهم را باید برای قدرشناسی از پیشکسوتان دفاع مقدس مغتنم شمرد.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت خانواده‌های ایثارگران و جهادگران دفاع مقدس باید بررسی شود تا این عزیزان از حداقل‌های زندگی برخوردار باشند لذا از مسئولان این حوزه درخواست داریم تا در هفته دفاع مقدس این موضوع را به دقت رصد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...