عملیات «بیت المقدس» در دهکده دفاع مقدس یاسوج بازسازی می شود


عملیات «بیت المقدس» در دهکده دفاع مقدس یاسوج بازسازی می شود

یاسوج_ فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات «بیت المقدس» به مدت یک هفته در دهکده دفاع مقدس یاسوج بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین حکمتیان ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: امام خمینی (ره) مسیر انقلاب اسلامی را ریل گذاری کرده و قطار انقلاب اسلامی را به حرکت درآوردند.

حکمتیان با بیان اینکه شهدا و ایثارگران جان خود را طبق اخلاص گذاشته و درس مقاومت و ایستادگی را به تمام آزادی خواهان جهان آموختند، اظهار داشت: رشادت و ایثارگری‌های جوانان ما در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل محسوس بود.

حکمتیان با اشاره به اینکه یادواره شهدای تیپ ۴۸ فتح در دهکده دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۱۵۲٠ شهید از ۱۱۸۸٠ شهید استان متعلق به تیپ ۴۸ فتح است.

وی با اشاره به بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس، بازسازی می‌شود.

وی افزود: این عملیات به مدت یک هفته در دهکده دفاع مقدس استان بازسازی می‌شود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح از نمایش تجهیزات نظامی و جنگ الکترونیک در قالب دهکده دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: غرفه‌هایی با حضور دستگاه‌ها نیز برپا می‌شود.

حکمتیان با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح صبح پنجشنبه در یاسوج برگزار شد، عنوان کرد: توان نظامی تیپ ۴۸ فتح در این رژه به نمایش گذاشته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج