تقویت تفکر «ما می توانیم» از دستاوردهای سال‌های دفاع مقدس است


تقویت تفکر «ما می توانیم» از دستاوردهای سال‌های دفاع مقدس است

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: تقویت تفکر «ما می‌توانیم» از دستاوردهای سال‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر شنبه با بیان این مطلب در جریان بازدید از قرارگاه پدافند هوایی قائم آل محمد (عج) منطقه شرق که به مناسبت هفته دفاع مقدس رقم خورد، ضمن تبریک این ایام، رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران را قابل تحسین خواند.

وی توانمندی، اقتدار و خودکفایی کشور در عرصه تجهیزات دفاعی و نظامی را حاصل و نتیجه همین تفکر "ما می‌توانیم" عنوان کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجموعه پدافند هوایی، پیچیده‌ترین تجهیزات نظامی و راداری را در اختیار دارد، متذکر شد: بیشترین میزان تجهیزات راداری حوزه پدافند هوایی کشور، تولید داخل و بومی است.

قناعت تأکید کرد: تجهیزات دفاعی و نظامی تولید داخل به لحاظ کیفیت، قابلیت رقابت با تولیدات کشورهای پیشرفته دنیا را دارد.

وی به تشریح دیگر دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: مهمترین نتیجه رشادت‌های رزمندگان و دلاورمردان نیروهای مسلح در آن ۸ سال، امنیت پایدار کشور است.

به گفته وی؛ در حالی که کشورهای منطقه در جنگ و ناامنی به سر می‌برند اما تعدی و تجاوز به ایران به ذهن هیچکدام از دشمنان ایران، خطور نمی‌کند.

استاندار خراسان جنوبی در این برنامه به همراه فرمانده ارشد نظامی آجا، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق و جمعی از مدیران، ضمن عرض خدا قوت و تبریک هفته دفاع مقدس به کارکنان مجموعه، از امکانات خودرویی و لجستیکی منطقه نیز بازدید کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعتراف نامزد جدید شکیرا: او زیباترین زن دنیاست!