بانوان در توسعه و پیشرفت کشور سهم و جایگاه ویژه دارند


بانوان در توسعه و پیشرفت کشور سهم و جایگاه ویژه دارند

زنجان-استاندار زنجان گفت: بانوان در توسعه و پیشرفت کشور سهم و جایگاه ویژه دارند و با حفظ پوشش، عفاف و حجاب خود به هر نقطه ای که اراده کنند خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر شنبه در آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت در هنرستان تلاش شهر زنجان گفت: دختران و بانوان با حفظ پوشش و عفاف و حجاب خود به هر نقطه‌ای که اراده کنند خواهند رسید بنابراین قدر ارزش‌های وجودی خود را بدانید و ضمن اینکه برای جسم خود اهمیت قائل هستید، در راستای تعالی ارزش‌های معنوی خود نیز کوشا باشید و هر دو این نعمت‌ها را به تناسب یکدیگر رشد بدهید.

وی با بیان اینکه آموزش در فضای حقیقی بسیار مهم است و خروجی خوبی دارد، تاکید کرد: دانش آموزان و خانواده‌ها باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه دختران در کشور با حفظ پوشش و عفاف به آنچه می‌خواهند، می رسند، ابراز کرد: با پوشش اسلامی بانوان می‌توانند به درجات عالیه برسند.

افشارچی با بیان اینکه بعد از دو سال تعطیلی دوباره مدارس بازگشایی شد و باید قدر این روزها را دانست، تاکید کرد: درست انجام دادن یک کار در گرو تلاش و کوشش است و برای موفقیت در مسیر علم باید سختی‌ها را متحمل شد.

وی بر لزوم توجه به استعدادها و تلاش برای شکوفا شدن آنها در دانش آموزان تاکید کرد و بیان داشت: بزرگ‌ترین کفران نعمت این است که فردی از استعداد خودش با خبر باشد ولی برای شکوفایی آن تلاش نکند.

استاندار زنجان تصریح کرد: امیدواریم سال تحصیلی امسال پر برکت باشد و دانش آموزان با تلاش بیشتر پله‌های ترقی را طی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو