طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اردبیل اجرا شد


طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اردبیل اجرا شد

اردبیل - فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۷۲ ساعت گذشته در سطح اردبیل اجرا شد و با مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد قانونی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال بعدازظهر شنبه با حضور و گشت در سطح شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح شهرستان اردبیل اجرایی شده و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت مردم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: ارتقای امنیت پایدار با همکاری خوب مردم با خادمان نیروی انتظامی رقم خورده و این مهم را با قدرت و جدیت بیشتری ادامه خواهیم داد که در این زمینه به عنوان مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس برخورد با اخلالگران و مخلان نظم و امنیت جزو اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بیان کرد: با مخلان آن برخورد شدید خواهد شد و اخلالگران قانون، نظم و امنیت باید بدانند که اجازه عرض اندام در سطح شهر را به آنها نمی‌دهیم.

سرهنگ یوسفی فعال ادامه داد: امنیت حاکم بر استان اردبیل پایدار و با ثبات است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای با اقدامات ناامن‌کننده به دنبال ناامن کردن محیط اجتماعی باشند.

وی افزود: برخورد قاطع و قانونی پلیس با فرصت‌طلبان را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این زمینه از عموم مردم استان انتظار داریم موارد مشکوک را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد با متخلفان را در اسرع وقت رقم زده و آن‌ها را به سزای اعمالشان برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!