200 واحد مسکونی پروژه برکت تا پایان سال واگذار می شود


200 واحد مسکونی پروژه برکت تا پایان سال واگذار می شود

زنجان- معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تا پایان سال در پروژه برکت ۲۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد و واگذاری واحدها به همین روال ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شاهین‌فر شامگاه یکشنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی زنجان، گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با سرعت خوبی جلو می‌رود.

وی ابراز داشت: در ساخت مسکن ملی در بحث زیرساخت‌های گاز، برق و مخابرات مشکلی نداریم.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه تأمین آب وجود دارد که این مشکل مختص به مسکن ملی نیست و همه شهرستان با آن درگیر است، گفت: در خصوص تأمین آب، وزارت نیرو پای کار است.

شاهین فر تاکید کرد: امیدواریم با اعتباراتی که دارند، مشکل تأمین آب شهر و مسکن ملی نیز حل شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه‌ها در خصوص وام مشکلاتی داشت که حل شده است، افزود: پس از این با سرعت بیشتری پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اگر سقف وام‌ها افزایش داده شود، جمع آورده تا حدودی برای متقاضیان پایین می‌آید، بیان داشت: در این راستا متقاضیان می‌توانند با زحمت کمتری صاحب مسکن شوند.

شاهین‌فر با تاکید بر اینکه در پروژه برکت تا پایان سال ۲۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد، افزود: تحویل واحدها به همین روال ادامه خواهد داشت تا واحدها به دست متقاضیان برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا