200 واحد مسکونی پروژه برکت تا پایان سال واگذار می شود


200 واحد مسکونی پروژه برکت تا پایان سال واگذار می شود

زنجان- معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تا پایان سال در پروژه برکت ۲۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد و واگذاری واحدها به همین روال ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شاهین‌فر شامگاه یکشنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی زنجان، گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با سرعت خوبی جلو می‌رود.

وی ابراز داشت: در ساخت مسکن ملی در بحث زیرساخت‌های گاز، برق و مخابرات مشکلی نداریم.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه تأمین آب وجود دارد که این مشکل مختص به مسکن ملی نیست و همه شهرستان با آن درگیر است، گفت: در خصوص تأمین آب، وزارت نیرو پای کار است.

شاهین فر تاکید کرد: امیدواریم با اعتباراتی که دارند، مشکل تأمین آب شهر و مسکن ملی نیز حل شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه‌ها در خصوص وام مشکلاتی داشت که حل شده است، افزود: پس از این با سرعت بیشتری پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اگر سقف وام‌ها افزایش داده شود، جمع آورده تا حدودی برای متقاضیان پایین می‌آید، بیان داشت: در این راستا متقاضیان می‌توانند با زحمت کمتری صاحب مسکن شوند.

شاهین‌فر با تاکید بر اینکه در پروژه برکت تا پایان سال ۲۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد، افزود: تحویل واحدها به همین روال ادامه خواهد داشت تا واحدها به دست متقاضیان برسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سینماهای زنجان با 50 درصد ظرفیت پذیرای تماشاگران هستند