417میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای به سیستان وبلوچستان تخصیص یافت


417میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای به سیستان وبلوچستان تخصیص یافت

زاهدان- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای به این استان اختصاص یافته که تا کنون ۴۱۷ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مهرداد عرب اول در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اعتبار تملک دارایی‌ها و سرمایه استان، سه هزار و ۹۸۶ میلیارد تومان بوده که ۲۵۲ میلیارد تومان در قالب طرح توسعه مکران و هزینه‌ای پرداخت شده است.

وی بیان کرد: برای توسعه اسکله کنارک، بندر صیادی تنگ و بهسازی محور نیکشهر چابهار نیز ۹۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش محرومیت زدایی برای اجرای طرح‌های هادی روستایی به بنیاد مسکن استان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به جذب بیش‌از ۲ هزار میلیارد تومان از اسناد خزانه برای استان گفت: منابع به موقع ابلاغ می‌شوند ولی متأسفانه در جذب منابع، دستگاه‌های اجرایی استان مشکل دارند.

منصور بیجار افزود: برای اجرای طرح راه آهن زاهدان به چابهار مبلغ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ پایان 37 سال انتظار مادرانه