دستگاه قضا اجازه برهم‌زدن آرامش و امنیت جامعه را نمی‌دهد


دستگاه قضا اجازه برهم‌زدن آرامش و امنیت جامعه را نمی‌دهد

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضا اجازه برهم‌زدن آرامش و امنیت جامعه را نمی‌دهد و برخورد جدی در انتظار این قانون شکنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس شوراهای حل اختلاف و همچنین مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان غربی با اشاره به برخی اتفاقات ناگوار طی روزهای اخیر در شهر ارومیه و برخی دیگر از شهرهای این استان اظهار کرد: دستگاه قضا اجازه برهم‌زدن آرامش و امنیت جامعه را نمی‌دهد و برخورد جدی در انتظار این قانون شکنان است.

وی با بیان اینکه این اقدامات خرابکارانه هیچ ارتباطی با یک اعتراض و گله مندی ندارد، اضافه کرد: ضد انقلاب فکر می‌کرد که در این قضایا با هوچی گری می‌تواند کاری بکند ولی با ورود مجموعه‌های مرتبط و پشتیبانی مراجع قضائی در کنار حضور آگاهانه ملت غیور آنها سرافکنده به لانه‌های خود برگشتند.

عتباتی با اشاره به تخریب‌ها، غارت‌ها و فعالیت‌های داعش گونه صورت گرفته طی روزهای اخیر در استان و کشور گفت: مردم ارومیه نظیر مردم دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی و تجمع‌های خودجوش روزهای اخیر، تاکید کردند که این رفتارها که علیه ناموس، ملت، مقدسات و افتخارات ما صورت می‌گیرد، محکوم است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با قدردانی از حضور پرشور مردم ارومیه در آئین تشییع شهید مدافع امنیت و عدالت سید عباس فاطمیه ادامه داد: این حضور، تأکیدی چندباره بر محکومیت اغتشاش‌های اخیر بود و اینکه عاملان این اغتشاش‌ها با این حضور مردم به خود بیایند و بدانند مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های خود فاصله نگرفته‌اند.

عتباتی یادآور شد: اغتشاشگران اگر به کار خود ادامه دهند با برخورد قاطع مردم، مجموعه‌های انتظامی و قضائی روبرو خواهند شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به توفیقات بخش ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی افزود: هر قدر موضوع ثبت اسناد و املاک در شئون زندگی زندگی مردم نقش آفرین باشد، آثار و برکات آن در جامعه بیشتر دیده خواهد شد.

عتباتی تاکید کرد: عدد قابل توجهی از پرونده‌های قضائی در استان مرتبط با مسائل مربوط به املاک است.

در این آئین، عبدالله اسدی به عنوان رئیس جدید شوراهای حل اختلاف و حمید شایان مهر به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان معرفی و به ترتیب از هادی صمدی و امیر جوان کیا مدیران سابق این ۲ نهاد قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعلام لیست ائتلاف امناء برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران