علی قلی‌زاده؛ فانتزی بی‌فانتزی!


علی قلی‌زاده؛ فانتزی بی‌فانتزی!

علی قلی‌زاده که در بازی با اروگوئه به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود مقابل سنگال کامل برای تیم ملی بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی تلاش علی قلی‌زاده برای کمک به تیم ملی در فاز دفاعی قابل تحسین بود تا جایی‌که به خاطر انجام این ماموریت تعویض نشد. علی قلی‌زاده اگر چه یک بازیکن فانتزی به‌شمار می رود اما در این بازی نشان داد اگر در مسابقه ای بخواهد می تواند در فاز دفاعی به تیم ملی کمک کند و از حالت فانتزی خارج شود.

تغییر چهره علی قلی‌زاده در این بازی به خاطر سبک مربیگری کارلوس کی‌روش است که در برخی مواقع بازیکنانی چون علی قلی‌زاده را مجبور به تغییر سبک می کند چراکه در غیر این‌صورت نمی تواند در ترکیب تیم کارلوس کی‌روش جای بگیرد.

علی قلی‌زاده البته در این بازی هم تلاش کرد از قدرت دریبل و بازی فانتزی خود در فاز تهاجمی بهره ببرد اما در مواجه با بازیکنان قدرتی سنگال که کمتر دوئل‌های فردی را می‌باختند کاری از پیش نبرد و موفق نشد پاس گل بدهد و گل بزند. با این وجود کارلوس کی‌روش از نمایش این بازیکن در کناره های خط راضی بود چراکه در غیر اینصورت او را تعویض می کرد.

این دو بازی فرصت خوبی برای قلی‌زاده بود که خود را به کارلوس کی روش اثبات کند و به نظر می رسد سرمربی فعلی تیم ملی متوجه شده که حضور این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی در دوره اسکوچیچ منطقی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی