سرعت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بالاخره فاش شد


سرعت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بالاخره فاش شد

مشخصات و سرعت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 منتشر شد. چیپست Snapdragon 8 Gen 2 به عنوان رقیب تراشه Apple A16، پس از معرفی در اکثر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی استفاده خواهد شد.چندی پیش یک افشاگر معروف به نام دیجیتال چت‌ استیشن ادعا کرد که تراشه...

مشخصات و سرعت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 منتشر شد. چیپست Snapdragon 8 Gen 2 به عنوان رقیب تراشه Apple A16، پس از معرفی در اکثر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی استفاده خواهد شد.

چندی پیش یک افشاگر معروف به نام دیجیتال چت‌ استیشن ادعا کرد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 با ترکیب ۱+۲+۲+۳ هسته پردازشی ارائه خواهد شد که در این میان شاهد یک هسته کورتکس X3، دو هسته کورتکس A720، دو هسته کورتکس A710 و سه هسته کورتکس A510 خواهیم بود. هرچند که اطلاعات جدید منتشر شده از سرعت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به مشخصات متفاوتی اشاره می‌کند.

سرعت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بالاخره فاش شد

این بار افشاگری به نام Ice Universe ادعا کرده است که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به جای هسته کورتکس A720 از دو هسته کورتکس A715 استفاده خواهد کرد و حداکثر فرکانس هسته کورتکس X3 نیز به ۳.۲ گیگاهرتز خواهد رسید. همچنین فرکانس هسته‌های کورتکس A510 برابر ۲ گیگاهرتز خواهد بود و کلاک هسته‌های کورتکس A715 و A710 نیز به ۲.۸ گیگاهرتز می‌رسد.

وظیفه پردازش امور گرافیکی سنگین همچون بازی کردن و ویرایش ویدیو نیز به عهده پردازشگر گرافیکی آدرنو 740 قرار دارد. هرچند که در حال حاضر اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است. همچنین شایعاتی شنیده می‌شود که کوالکام می‌خواهد نسخه دیگری از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را با سرعت فرکانس بالاتر (۳.۴ تا ۳.۵ گیگاهرتز) عرضه کند.

کوالکام تاکنون به این اخبار هیچ واکنشی نشان نداده است؛ اما گفته می‌شود که این شرکت آمریکایی می‌خواهد بین ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه رویدادی را در هاوایی برگزار کند و احتمالا در آن از تراشه پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.

منبع :GSMArena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه