دشمن با سمپاشی فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه فرهنگ دینی است


دشمن با سمپاشی فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه فرهنگ دینی است

ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمن با سمپاشی فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم و فرهنگ دینی و از بین بردن چهارچوب های منطقی و قانونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور امامی ظهر شنبه در مراسم معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اشنویه فرهنگ را پایه و اساس همه فعالیت‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن امروز روی فرهنگ دست گذاشته است و طرح‌های غرب برای مهار جمهوری اسلامی مبارزه فرهنگی_ رسانه‌ای است و در چنین عصری تبلیغ صحیح دین بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: روزانه صدها ساعت برنامه در شبکه‌های ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی ساخته می‌شود و در فتنه‌ها ما تأثیر این کار رسانه‌ای را مشاهده می‌کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: ما امروز اغتشاشات هیبریدی را مشاهده می‌کنیم که انواع روش‌ها را در آن به کار گرفته اند و دشمن برای رسیدن به هدف خود چند وجهی کار می‌کند و نافرمانی مدنی یکی از توطئه‌های دشمن است.

وی گفت: جین شارپ کتابی را نوشته است و در سال ۸۸ جزوه‌ای که از ستاد یکی از سران فتنه تکثیر می‌شد بخشی از این کتاب بود و جین شارپ در آن بیش از ۱۹۰ مورد از روش‌های نافرمانی مدنی را آموزش می‌دهد و معلوم می‌شود دشمن از سال‌ها قبل بر روی نافرمانی‌های مدنی در ایران برنامه دارد.

حجت الاسلام امامی گفت: دشمن با سمپاشی فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم و فرهنگ دینی و از بین بردن چهارچوب‌های منطقی و قانونی است و این به نفع هیچ کس نیست و حتی در یک نظام کمونیستی و لیبرالیستی هم نمی‌تواند مفید باشد و قدرت بی شائبه جمهوری اسلامی دشمن را مستاصل کرده است و آن‌ها به دنبال این هستند که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و لذا می‌بینیم از فوت یک خانم با استفاده از قدرت امپراطوری رسانه‌ای خود، به تضعیف انقلاب اسلام دست می‌زند.

وی تصریح کرد: خداوند متعال شاخصه مبلغین دینی را عدم ترس عنوان می‌کنند و ما بر این اساس در مسیر تبلیغ دین مبین اسلام وو معارف انقلاب اسلامی قدم گذاشته ایم و امیدواریم که این معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشنویه منشأ خیری در تبلیغ معارف الهی باشد.

در ادامه این جلسه سید علی ترابی گفت: خلاء وجود تبلیغات اسلامی در اشنویه در مباحث فرهنگی احساس می‌شد و امیدواریم با کمک هم بتوانیم لوازم تبلیغ را فراهم کنیم.

فرماندار اشنویه افزود: دشمن بر مسئله تبلیغ دست گذاشته است و از این طریق بر علیه انقلاب اسلامی ودین پروپاگاندای رسانه‌ای راه می‌اندازد و باید بر امر تبلیغ درست معارف دینی و الهی اهتمام ویژه و جدی داشته باشیم و با توجه به سابقه حجت الاسلام بیگی جهش تبلیغی در اشنویه دور از انتظار نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی