کلاس‌های درس در دانشگاه خلیج فارس بوشهر حضوری می‌شود


کلاس‌های درس در دانشگاه خلیج فارس بوشهر حضوری می‌شود

بوشهر- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: از هفته آینده کلاس‌های درس در دانشگاه خلیج فارس بوشهر حضوری می‌شود.

علی دیندارلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد رفع مشکلات دانشگاه خلیج فارس هستیم و شرایط برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس فراهم است.

وی با اشاره به رفع مشکلات آب، برق و تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه خلیج فارس خاطرنشان کرد: دانشجویان از روز چهارشنبه می‌توانند در خوابگاه‌های این دانشگاه مستقر شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته و رفع مشکلات، کلاس‌های درس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از ابتدای هفته آینده به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تجهیزات خوابگاه‌های این دانشگاه در دو سال کلاس‌های غیرحضوری بلااستفاده مانده بود افزود: با شروع کار و فعالیت مجدد شاهد بروز مشکلاتی بودیم که در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع آنها تلاش شد.

دیندارلو بیان کرد: تجهیزات سرمایشی در خوابگاه دانشگاه نیازمند سرویس بود که برای وارد مدار شدن آنها نیاز به مهلت یک هفته‌ای بود.

وی با اشاره به مشکلات تأمین انرژی در خوابگاه دخترانه دانشگاه خلیج فارس تصریح کرد: مجتمع خوابگاهی کوثر در اندازه روستایی کلان است که هزار و ۶۰۰ دانشجو را در خود جای داده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: مساله تأمین آب دیگر چالش مهم خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه خلیج فارس بود.

وی افزود: در حالی خوابگاه‌ها پیشتر ۱۲ ساعت آب داشت و در این مدت برای ۱۲ ساعت آینده آبگیری می‌شد، اما در زمان حاضر ۳۶ ساعت آب نبود و همه انرژی امور دانشجویی صرف آبرسانی با تانکر می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)