اعضای شوراهای استان فارس به قانون درآمد پایدار توجه کنند


اعضای شوراهای استان فارس به قانون درآمد پایدار توجه کنند

شیراز - استاندار فارس گفت: اعضای شوراهای استان فارس به قانون جدید درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها توجه ویژه داشته باشند و اجازه ندهند این قانون نیز بایگانی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه، در جلسه شورای اسلامی استان فارس در شیراز افزود: قطعاً این مشورت هم به نفع خود ما خواهد بود و هم باعث می‌شود که فردی که با او مشورت شده احساس کند که مدیریت جامعه به کار کارشناسی و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی علاقمند است و تصمیمات پشت درهای بسته گرفته نمی‌شود.

وی، با اشاره به لزوم راه اندازی زیر کمیته‌هایی در شورای اسلامی استان فارس گفت: شوراها باید در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و عمرانی اقدام به راه اندازی این زیر کمیته‌ها کنند و ضمن انعکاس مسائل و مشکلات، پیشنهاداتی را جهت رفع در استان یا پیگیری در خارج از استان ارائه دهند. او اظهار داشت: البته انتظار داریم که پیشنهاداتی ارائه شود که قابلیت اجرا داشته باشد.

استاندار فارس همچنین از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر استان خواست که نسبت به ارائه الگوهای مناسب و توانمندی‌های خود به یکدیگر اهتمام ویژه داشته و راهکارهایی را نیز که برای حل مشکلات یافته اند به یکدیگر ارائه دهند.

ایمانیه افزود: اگر هر کدام از شهرها و روستاها و بخش‌های ما در یک زمینه الگو و نمونه شوند و توانمندی‌های خود را به دیگری منتقل کنند قطعاً استانی نمونه خواهیم داشت.

وی، در خصوص قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که اخیراً ابلاغ شده نیز گفت: انتظار داریم که شورائیان این قانون را به دقت مطالعه کنند و اجازه ندهند که مانند برخی دیگر قوانین بایگانی شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کم بارشی موجب کاهش 70 درصدی محصول زعفران در کشور شد