مهدی ترابی علیه پرسپولیس


مهدی ترابی علیه پرسپولیس

هافبک تیم پرسپولیس با اشتباهش نخستین شکست فصل تیمش را رقم زد اما سرمربی تیم از او دفاع کرد.

دقیقه ۸۳ بازی پرسپولیس و تراکتور صحنه‌ای روی دروازه تیم میهمان خلق شد که در آن داور به طرز عجیبی صحنه پرش مهدی عبدی در میان دو مدافع تراکتور را پنالتی تشخیص داد.

این تصمیم داور با اعتراض شدید بازیکنان تراکتور مواجه شد و بازی دقایقی متوقف شد و پس از آن و با فعل و انفعالات بسیار در نهایت مهدی ترابی پشت توپی قرار گرفت که باید آن را به سمت دروازه محمدرضا اخباری شلیک می‌کرد.

جالب اینکه همه انتظار داشتند یورگن لوکادیا پشت این ضربه پنالتی بایستد که این اتفاق نیفتاد و این ترابی بود که ضربه را زد؛ ضربه‌ای که با شیرجه محمدرضا اخباری به سمت چپ مهار شد تا مهمترین شانس گلزنی پرسپولیس در این بازی از دست برود.

گل‌محمدی دقایقی بعد از هدر رفته این ضربه پنالتی، ترابی را تعویض کرد. بازیکنی که به اندازه محمد عباس زاده تنها گلزن مسابقه، در ثبت نخستین شکست فصل پرسپولیس نقش داشت.

گل محمدی در نشست پس از مسابقه درباره این پنالتی گفت: شرایط پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. آن بازی لوکادیا زد و امروز هم مهدی زد. هر دو خوب می‌زنند اما بازیکنان انقدر ذهن مشوش و ناآرامی داشتند که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...