تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه لرستان


تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه لرستان

خرم‌آباد- مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از تقویت برنامه‌های مذهبی، زیارتی، فرهنگی و اجتماعی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه احمدی امروز دوشنبه در حاشیه اعزام دانشجویان به اردوی زیارتی، سیاحتی مشهد مقدس اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های متنوع زیارتی، سیاحتی باعث تقویت نشاط و امید در سطح دانشجویان می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان فعال در برنامه‌های مختلف حوزه‌های کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی، مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرند و برگزاری اردوهای متنوع در این راستا است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان عنوان کرد: محیط دانشگاه یک محیط علمی و در عین حال فرهنگی و اجتماعی است و تلاش ما آن است که دانشجویی که مشغول تحصیل در دانشگاه است علاوه بر یادگیری علم و دانش، در مسیر شاخص‌های سبک زندگی ایرانی، اسلامی، تربیت شود و در آینده با تکیه بر دو عنصر تعهد و تخصص، نقش مهمی در رشد و پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی داشته باشد.

احمدی افزود: اجرا و تقویت برنامه‌های مذهبی، زیارتی، فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان از جمله رویکردهای کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است.

وی بیان داشت: سال تحصیلی جدید آغاز شده است و دانشجویانی که علاقه‌مند به فعالیت‌های مختلف و متنوع فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، هنری، رسانه‌ای و … هستند می‌توانند به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک