124 مغازه در اغتشاشات زاهدان تخریب شد/مردم خواستار شناسایی عاملان


124 مغازه در اغتشاشات زاهدان تخریب شد/مردم خواستار شناسایی عاملان

زاهدان- وزیر کشور با بیان اینکه ۱۲۴ مغازه در پاساژهای مختلف زاهدان در جریان اغتشاشات اخیر تخریب شد، گفت: مردم منطقه خیلی ناراحت و خواستار این بودند که عاملان شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی که به زاهدان سفر کرده است ظهر پنج شنبه در گفتگوی زنده با بخش خبری ساعت ۱۴ در سخنانی اظهار داشت: به دنبال حادثه تلخی که زاهدان اتفاق افتاد و مردم عزیز زاهدان دچار خساراتی شدند برای ارزیابی خسارات و تسلیت به داغداران در این استان حاضر شدیم.

وی ادامه داد: طی امروز از مناطقی که تخریب‌شده بود بازدید به عمل آمد که متأسفانه نزدیک به ۱۲۴ واحد از مغازه‌های مردم در پاساژهای مختلف دچار تخریب و خسارت شده بود.

برخی مجروحان به شکل غافلگیرانه مورد اصابت تیر قرارگرفته بودند

وزیر کشور بیان کرد: اغتشاشگران به آمبولانس‌ها، ماشین‌های آتش‌نشانی و بانک‌ها حمله کرده و خسارات متعددی وارد کرده بودند.

وحیدی با اشاره به صحبت و گفت‌وگوی با مردم عنوان کرد: مردم منطقه خیلی ناراحت و خواستار این بودند که عاملان شناسایی شوند.

وی به دیدار با مجروحان حوادث اخیر هم اشاره کرد و گفت: مجروحانی بودند که متأسفانه در مناطق مختلف شهر به شکل غافلگیرانه مورد اصابت تیر قرارگرفته بودند که البته کادر پزشکی مراقبت می‌کردند و تعداد قابل‌توجهی نیز ترخیص شده بودند.

دشمن تلاش و برنامه‌ریزی کرد که آرامش زاهدان را به هم بریزد

وزیر کشور با بیان اینکه مجروحان این حادثه نیز خواستار این بودند که اغتشاشگران و عاملان شناسایی شوند، افزود: این حوادث زاهدان عزیز و مردم ما اعم از بلوچ و غیر بلوچ را دچار ناراحتی کرده بود که برای تسلیت به مردم و ارزیابی خسارات خدمت مردم رسیدیم.

وحیدی با بیان اینکه مردم این استان مثل همیشه معتقد به نظام، دفاع از کشور و دنبال یک «ایران قوی» بودند، یادآور شد: نخبگانی که با آن‌ها صحبت کردیم اذعان می‌کردند با توجه به اینکه در اغتشاشات روزهای گذشته کشور سیستان و بلوچستان آرام بود دشمن تلاش و برنامه‌ریزی کرد که این آرامش را به هم بریزد و با حمایت گروهک‌های تروریستی و کمک اجانب، جریانات و عناصر نفوذی توانستند خساراتی به بار بیاورند.

وی با بیان اینکه همه این موارد اعم از مشکلات مردم و مجروحان پیگیری می‌شود، گفت: مردم عزیز ما در زاهدان مثل همیشه در آرامش کار را جلو می‌برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا