طرح‌های مهم شهرستان بروجن با حضور نایب‌رئیس مجلس پیگیری می‌شود


طرح‌های مهم شهرستان بروجن با حضور نایب‌رئیس مجلس پیگیری می‌شود

شهرکرد- نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های مهم این شهرستان با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بررسی و پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از معاونان وزیران دولت سیزدهم امروز پنجشنبه با سفر به شهرستان بروجن علاوه بر بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی این شهرستان، روند اجرایی این طرح‌ها را بررسی و پیگیری خواهند کرد.

وی افزود: بازدید از طرح‌های مهم عمرانی شهرستان بروجن مانند جاده‌ها، کمربند شمالی بروجن، نهضت ملی مسکن، بازآفرینی شهری و برگزاری نشست تخصصی با شهرداران و مدیران استانی و شهرستانی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان است.

جعفری تصریح کرد: شهرستان بروجن به‌لحاظ شرایط جغرافیایی به‌عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور به‌شمار می‌رود که از موقعیت استراتژیک برخوردار است.

وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان بروجن نقش اساسی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و ایجاد تحول‌های اساسی در چهارمحال و بختیاری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی