دشمن با تحریک احساسات جوانان اغتشاش ایجاد می‌کند


دشمن با تحریک احساسات جوانان اغتشاش ایجاد می‌کند

بجنورد- امام جمعه بجنورد تحریک احساسات جوانان را یکی از راه‌های دشمن برای ایجاد اغتشاش عنوان کرد و گفت: باید با اقدامات فرهنگی و آگاهی‌بخشی این موضوع مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر پنجشنبه در دیدار معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای تداوم تنش‌ها در برخی از دانشگاه‌ها و مدارس کشور، بر آگاهی بخشی و اقناع فکری دانشجویان و دانش آموزان تأکید کرد و اظهار داشت: معلمان، اساتید و تمامی کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت فعال هستند، نقش ویژه‌ای در آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان دارند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: جامعه فرهنگی باید در کلاس‌های درس با احساس مسئولیت نسبت به دین و نظام اسلامی، جامعه هدف را نسبت به طرح‌های دشمن آگاه کنند.

وی افزود: باید به‌تمامی سوالات و شبهات معلمان و اساتید پاسخ داده شود تا این افراد نیز به‌نوبه خود مخاطبان خویش را به‌خوبی توجیه کنند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه دشمن با تحریک احساسات جوانان دست به اغتشاش می‌زند، گفت: برخی از افراد تحت تأثیر حرف‌های باطل دشمن قرار می‌گیرند و در اغتشاشات شرکت می‌کنند، درحالی‌که این امر باید با اقدامات فرهنگی مناسب مدیریت شده تا شاهد آسیب به این افراد نباشیم.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه با تأکید بر تأمین خوابگاه برای دانشجویان خراسان شمالی، گفت: با فراهم کردن خوابگاه برای دانشجویان و اقدامات فرهنگی می‌توانیم آن‌ها را از بسیاری از آسیب‌ها حفظ کنیم.

وی افزود: همچنین برای تأمین خوابگاه‌های متأهلی و پرداخت سریع تسهیلات دانشجویی باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج