قوای سه‌گانه از نیروی انتظامی حمایت کنند/برخوردقاطع با اغتشاشگران


قوای سه‌گانه از نیروی انتظامی حمایت کنند/برخوردقاطع با اغتشاشگران

خمین- فرماندار شهرستان خمین با بیان اینکه قوای سه‌گانه باید از نیروی انتظامی حمایت کنند، بر لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید کمانکش در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خمین ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تعهد و اعتقاد در مسیر خدمتگزاری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از نیروهای مسلح سایر کشورهای جهان متمایز می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به وقوع اغتشاشات اخیر در کشور افزود: عیار بالای باطل در حوادث اخیر که این فتنه را از حالت فتنه خارج و به دسیسه تبدیل کرد ازجمله ویژگی‌های این اغتشاشات اخیر بود.

کمانکش افزود: اغتشاشات اخیر مظلومیت نیروی انتظامی در عین اقتدار را به جامعه نشان داد و این مظلومیت نیروی انتظامی نیز ناشی از اعتقاد و تعهد نیروی انتظامی به مردم شریف ایران اسلامی بود.

فرماندار شهرستان خمین افزود: ما از قوای سه‌گانه درخواست داریم که با همه توان از نیروی انتظامی حمایت کنند و به‌ویژه قوه قضائیه با اغتشاشگران با قاطعیت هرچه‌تمام‌تر برخورد کند.

وی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: سروسامان دادن به فضای مجازی و رسانه باید با جدیت در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

در ابتدای این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: کشف انواع سرقت در ۶ ماه نخست امسال در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت.

سرهنگ هادی افراسیابی افزود: کشفیات سرقت در این بازه زمانی ۱۰ درصد افزایش داشته است و در این مدت، ۵۳۸ سارق و ۲۷۷ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد در خمین دستگیر شدند.

بنابراین گزارش، به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان خمین با حضور حمید کمانکش فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرصادقی امام‌جمعه خمین و تعدادی از اعضای شورای تأمین و جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در محل مقر فرماندهی انتظامی خمین برگزار شد.

در ادامه مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی و جانبازان دفاع مقدس شهرستان خمین تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید