دشمن عقبه نظام اسلامی و اعتقادات را هدف قرار داده است


دشمن عقبه نظام اسلامی و اعتقادات را هدف قرار داده است

تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: امروز دشمن عقبه نظام اسلامی یعنی اقتصاد، جوانان و نوجوانان و باورها و اعتقادات را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کی‌پور صبح یکشنبه در آئین صبحگاه مشترک تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش که با عنوان عهد سربازی برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن عقبه نظام اسلامی یعنی اقتصاد، جوانان و نوجوانان و باورها و اعتقادات را هدف قرار داده و این گواه حقانیتی است که تفکر انقلاب اسلامی از نیل تا فرات و جنوب عربستان و سراسر جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: امام خمینی آمد مردم را با خدا آشنا کند و این در حالی بود که تحریفاتی در دین صورت گرفته بود و امام طرز تفکر غلط در شیعه را پاک کرد و فرمودند زمینه را برای ظهور امام عصر عجل الله مهیا کنیم چرا که رسم فرماندهی آن است که سرباز و نیرو گوش به فرمان و آماده باشد.

وی تصریح کرد: امام جهان را برای ظهور آماده کرد و حکومت اسلامی را پایه گذاری کرد که زمینه ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت باشد و امروز جریان و تفکری در کشور ایران متبلور شده که جهان را فرا گرفته و زمینه سازی ظهور می‌کند، لذا نظام سلطه هیچگاه این مهم را تحمل نمی‌کند

کی پور افزود: امروز ارتش و نیروهای مسلح سلاحی تولید می‌کنند که دومین ابرقدرت جهان یعنی روسیه خریداری می‌کند و اخیراً هم پهبادهای ایرانی که به روسیه فروخته شده عصبانیت اروپایی‌ها را برانگیخته است.

فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: از آمریکا یک قدرت پوشالی نمانده و برای آنهایی که مرعوب آمریکا شدند و هستند آمریکا، امریکاست، اما برای انقلاب اسلامی آمریکای پوشالی در حال فروپاشی است و نشانه‌های آن به منصه ظهور رسیده است.

وی افزود: دشمن بدنبال آن است به بخشی از امنیت کشور آسیب برساند اما به مقصود خود نرسیده و نخواهد رسید، امروز ما باید باورهای خود را قوی‌تر از گذشته کنیم چرا که امام عصر عجل الله خواهد آمد و سعی کنیم که جزو سربازان و سرداران در رکاب آن امام باشیم.

وی افزود: وظیفه منتظران خودسازی و تهذیب و آماده سازی جامعه است که در گام دوم خانواده‌ها و جامعه را آماده کنیم تا در این تند بادی که به راه افتاده تا اعتقادات و باورها و معنویات را از بین ببرد، گرفتار نشویم.

اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به امنیت پایدار نظام اسلامی وارد شود

در ادامه سرهنگ بختیار کرمی نیا، فرمانده تیپ پیاده ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی اظهار کرد: به دشمنان انقلاب و نظام که چشم پیشرفت و اقتدار و امنیت این کشور را ندارند هشدار می‌دهیم نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی و با پشتیبانی مردم اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به امنیت و اقتدار این نظام وارد شود.

فرمانده تیپ پیاده ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی افزود: همه ما سرباز امام عصر عجل الله تحت فرماندهی نایب برحقش امام خامنه ای هستیم و همیشه تلاش می‌کنیم بعنوان سرباز پا در رکاب در کنار مردم و رهبری بمانیم.

وی تصریح کرد: به دشمنان انقلاب و نظام که چشم پیشرفت و اقتدار و امنیت این کشور را ندارند هشدار می‌دهیم نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی با پشتیبانی مردم اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به امنیت و اقتدار این نظام وارد شود.

کرمی نیا افزود: از زحمات نیروی انتظامی، بسیج مردمی و سپاه پاسداران بابت تلاش شبانه روزی آنها در راستای امنیت پایدار قدردانی و از آنها پشتیبانی می‌کنیم.

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی بیان کرد: در برهه‌ای از زمان خدمت می‌کنیم که فرماندهی کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی است و اهداف فرماندهان در راستای خواسته‌ها و مطالبات معظم له است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا