توطئه‌های دشمنان ایران یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است


توطئه‌های دشمنان ایران یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است

اهواز- فرمانده گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز گفت: چهار دهه گذشته دشمن توطئه‌هایی را برای شکست انقلاب اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده ولی این توطئه‌ها یکی پس از دیگری با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسین کشاورز پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از چهار دهه گذشته دشمن انواع توطئه و دسیسه‌ها را برای شکست انقلاب اسلامی و بازگرداندن ایران به مدار غرب و تحت سیطره آمریکا طراحی و اجرا کرده است.

وی تاکید کرد: این توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده و ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده به گونه‌ای که امروزه ایران نه تنها به بازدارندگی همه جانبه و تلافی‌جویانه دست پیدا کرده بلکه دامنه اقتدار خود را در سراسر منطقه بسط داده است.

سرهنگ محمد حسین کشاورز تصریح کرد: دشمن برای مقابله با انقلاب جمهوری اسلامی و ملت ایران به استفاده گسترده از ابزارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای روی آورده است.

وی اظهار کرد: به دشمنان ایران که نمی‌توانند اقتدار امنیت و پیشرفت‌های نظام اسلامی را تحمل کنند، هشدار می‌دهیم که دست در دست برادران خود در سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی می‌دهیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که خدشه‌ای به منافع ملت و امنیت کشور وارد سازند.

سرهنگ کشاورز گفت: کارکنان ارتش تحت فرماندهی نایب آن حضرت (عج) از هیچ اقدامی در زمینه سازی برای ظهور آن حضرت دریغ نورزیده و تا آخرین نفس از آرمان‌های امام راحل و شهدا و دستاوردهای نظام حراست و نگهبانی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !