بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار به خوبی ایفای نقش کرده است


بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار به خوبی ایفای نقش کرده است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی نقش مهم خود را در مقابله با استعمار و استکبار نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در آئین معارفه و تکریم رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از نظر امنیتی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن از هر ابزاری برای توطئه علیه نظام اسلامی استفاده کرده و اکنون نیز با جدیت در این میدان حضور دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات امنیتی، جنگ نظامی، تهاجم اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: این توطئه‌ها به‌لطف خدا و پشتیبانی مردم خنثی و دشمن ناکام شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن اکنون جنگ ترکیبی را در دستور کار قرار داده است افزود: در بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی هستیم.

محمدی‌زاده خواستار ایفای نقش همه مسئولان و آحاد مردم در مقابله با تهاجم کنونی دشمن شد و ادامه داد: نفاق و کفر با تمام تجهیزات و ظرفیت وارد میدان شده است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در همه ادوار مختلف تاریخی نقش مهم خود را در مقابله با استعمار و استکبار نشان داده است گفت: ۱۶ مهرماه سالروز مقابله مستقیم رزمندگان استان بوشهر با آمریکا در خلیج فارس است و در این حماسه هیمنه و ابهت استکبار جهانی شکسته شد.

استاندار بوشهر از شکست بلوک غرب و شرق از جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف تاریخی خبر داد و بیان کرد: شکست دشمنان در شرایط کنونی حتماً رقم خواهد خورد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات علی جمادی، مهدی مهرانگیز به عنوان رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر معارفه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک