دشمنان به دنبال از بین بردن بنیان خانواده هستند


دشمنان به دنبال از بین بردن بنیان خانواده هستند

شیراز - معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت:دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی در فتنه جدید به دنبال از بین بردن بنیان خانواده و ایجاد شکاف بین دین و زندگی مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل محبی پور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان اوز افزود: اما در مقابل تمام این فتنه‌ها و دشمنی‌ها، ما به اراده الهی ایمان کامل داریم و معتقدیم که چون دست یاری به سوی دین الهی دراز کرده ایم وعده خداوند مبنی بر یاری مؤمنان و ایمان آورندگان تحقق پیدا خواهد کرد و بر اساس همین باور نیز در مقابل همه این فتنه‌ها مقاومت خواهیم کرد.

او ادامه داد: قطعاً ملت ایران باز هم در مقابل این فتنه سرافراز بیرون خواهد آمد و خواهیم دید و خواهیم شنید که دلایل شکست توطئه گران درس عبرتی برای آیندگان آنها خواهد شد.

وی، با اشاره به همدلی و وحدت تمام ادیان الهی در جمهوری اسلامی برای رسیدن به سعادت اخروی بیان کرد: یکی از دلایل مقاومت نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی است همین ندا و شعار وحدتی است که به گوش جهان رسانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هفته وحدت که مراسم آن در تمام نقاط استان در حال برگزاری است باید برای همه ما ایام جشن و سرور باشد.

محبی پور افزود: در شرایطی که بدخواهان اسلام، میهن و مردم به دنبال عصبانی و ناامید کردن مردم هستند، هر کس در مسیر ایجاد امید و نشاط در مردم گام بردارد قطعاً کار بزرگی انجام داده است.

وی اظهار داشت: کشور ایران و جمهوری اسلامی به رغم تمام توطئه‌ها، با وحدت و یکپارچگی اجازه دخالت به هیچ بیگانه ای را نخواهد داد و ملت سرفراز ایران با همکاری یکدیگر همانند سال‌ها و دهه‌های گذشته حتی در دوران قبل از انقلاب که در مقابل توطئه‌های کشف حجاب و به فساد کشاندن مردم با توسعه مراکز فساد و فحشاء برنامه ریزی شده بود مقاومت کردند، ایستادگی خواهند کرد.

او گفت: امروز که اراده حاکمیت و خواست مردم و علما و بزرگان دین بر داشتن دین در جامعه هست، هر کس که برای خاموش کردن چراغ اسلام حرکتی انجام دهد قطعاً به نابودی کشیده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه