حمایت از کیفیت زندگی کودکان از اولویت‌های حوزه سلامت گناوه است


حمایت از کیفیت زندگی کودکان از اولویت‌های حوزه سلامت گناوه است

گناوه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت:حمایت از کیفیت زندگی کودکان از اولویت‌های اصلی حوزه سلامت در شهرستان گناوه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر دوشنبه در حاشیه عیادت از نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با تبریک روز جهانی کودک و آرزوی سلامتی برای کودکان تصریح کرد: شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: امروزه یکی از دستاوردهای مهم حوزه سلامت، بهبود مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی درمانی در راستای بهبود کیفیت زندگی کودکان است.

وی گفت: حمایت همه‌جانبه در راستای حفظ و ارتقای سلامت کودکان، کاهش بار بیماری‌ها و ناتوانی‌ها، کاهش مرگ‌ومیر و افزایش کیفیت زندگی این گروه سنی از اولویت‌های اصلی بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش حوزه سلامت شهرستان است.

حیدری با بیان اینکه دوران کودکی از حساس‌ترین دوران زندگی هر فرد است یادآور شد: توجه به رشد و تکامل کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هزینه برای دوران کودکی به‌نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است.

در دومین روز از هفته ملی کودک، فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گناوه و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه عیادت کردند.

در این مراسم ضمن تقدیم شاخه گل، پکیج آموزشی و هدایا به کودکان، جهت نشاط و شادمانی این گروه سنی، برنامه عروسک‌گردانی با اجرای نمایش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیز انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا