مسئولان متواضع و فروتن باشند


مسئولان متواضع و فروتن باشند

بوشهر- امام جمعه عسلویه با بیان اینکه مسئولان باید متواضع و فروتن باشند گفت: اخلاق پیامبر(ص) باید برای همه ما سرمشق باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح دوشنبه در مراسم نمایش اقتدار نیروهای مسلح در شهرستان عسلویه اظهار داشت: نیروی انتظامی همچون گذشته در تأمین امنیت کشور سربلند و موفق است و شهدای گرانقدری را تقدیم می‌کند.

وی با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت، رمز پیروزی را در وحدت مردم مسئولین و قوای مسلح دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی نیروی خدوم و دلسوزی هستند و تقدیر و اکرام همه نیروهای مسلح وظیفه ما است.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: امنیت و عزت و اقتدار کشور مرهون نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است و باید تعظیم و تکریم کرد؛ خالصانه و خاضعانه از این عزیزان تقدیر می‌کنم.

وی بیان کرد: هفته وحدت و سالروز ولادت نورانی پیامبر گرامی اسلام است؛ خداوند در قرآن می‌فرمایند پیامبر اخلاق بزرگی داشت، این اخلاق سرمشق برای همه ما است.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید از اخلاق پیامبر استفاده کنیم افزود: در دولت انقلابی و مردمی، مسئولان باید اخلاق پیامبر گونه داشته باشند؛ تواضع و فروتنی داشته باشند، فروتنی یکی برجستگی‌های اخلاق پیامبر بود و خاکی و فروتن بودند.

وی ادامه داد: مصادیق تواضع آن حضرت زیاد است؛ وکسانی که پیغمبر نمی‌شناختند در جلسات نمی‌دانستند پیغمبر کدام است از بس که خاکی و متواضع بود و این برای ما درس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه