حضور سپاه در خلیج فارس مایه آرامش و امنیت است


حضور سپاه در خلیج فارس مایه آرامش و امنیت است

بوشهر- فرماندار دیر گفت: حضور دریادلان سپاه پاسداران در آب‌های نیلگون خلیج فارس همواره برای ما احساس امنیت و آرامش به ارمغان آورده است.

یونس باربرز در حاشیه رژه شناورهای دریایی پایگاه انصارالحسین علیه السلام منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک روز نیروی دریایی سپاه پاسداران، اظهار داشت: وجب به وجب این دریا و آب‌های نیلگون خلیج فارس شاهد رشادت‌ها و فداکاری‌های مردان بزرگی است که از ابتدای انقلاب اسلامی بزرگترین افتخارات را برای نظام اسلامی آفریدند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: هدف از برگزاری رژه دریایی در واقع نشان دادن عظمت و آمادگی نیروهای سپاه است که خوشبختانه شاهد اجرای رژه زیبایی بودیم.

وی بیان کرد: وقتی ما افتخارات بزرگی را از نیروی دریایی سپاه به ثبت می‌رسانیم و اقدامات مقتدرانه سپاه در طول چندسال اخیر می‌بینیم برای ما غرور آفرین است و برای مردم امنیت می‌آورد.

باربرز تاکید کرد: با این اقدامات تأثیرگذاری که سپاه در چندسال اخیر در آب‌های نیلگون خلیج فارس داشته علاوه بر کنترل و بازرسی همه مبادی ورودی خلیج فارس، نبرد مقتدرانه با آمریکایی‌ها یکی از افتخارات بزرگ سپاه است که در آب‌های نیلگون خلیج فارس به ثبت رسانده است.

فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: حضور دریادلان سپاه پاسداران در آب‌های نیلگون خلیج فارس همواره برای ما احساس امنیت و آرامش به ارمغان آورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !