ظهور غول وحشتناک 220سانتی در والیبال دنیا


لیگ ایتالیا همواره محل ظهور فوق ستاره های جوان بوده است. در این فصل، گذشت دو هفته از مسابقات کافی بود تا یک پدیده عجیب و غریب و حیرت انگیز به والیبال دنیا معرفی شود. ماکسیم ساپوژکوف پدیده جدید والیبال روسیه است که بهترین بازیکن سری‌آ...

لیگ ایتالیا همواره محل ظهور فوق ستاره های جوان بوده است. در این فصل، گذشت دو هفته از مسابقات کافی بود تا یک پدیده عجیب و غریب و حیرت انگیز به والیبال دنیا معرفی شود.

ماکسیم ساپوژکوف پدیده جدید والیبال روسیه است که بهترین بازیکن سری‌آ ایتالیا بعد از گذشت دو هفته از رقابت ها بوده است. این ستاره جوان تنها با 22 سال سن در جریان پیروزی 3-2 ورونا برابر پیاچنزا در هفته اول 25 امتیاز برای تیمش کسب کرد و قابلیت‌های خارق‌العاده خود را به رخ ستاره‌های نامی و بزرگ حریف کشید.

ظهور غول وحشتناک 220سانتی در والیبال دنیا

این پایان درخشش ستاره 220 سانتی متری روس ها نبود چرا که ساپوژکوف در هفته دوم عملکردی به مراتب خیره کننده از خود به نمایش گذاشت. ساپوژکوف در این بازی آمار عجیب و غریب 39 امتیاز را به ثبت رساند تا مشخص شود یک غول جدید در والیبال دنیا ظهور کرده است.

ویدئوهایی از اسپک های این ستاره جوان روسیه ای در رسانه های اجتماعی دست به دست می‌شود که در نوع خود جالب توجه است. کافیست قد و قامت 220 سانتی متری ساپوژکوف را پرش های فوق العاده این بازیکن اضافه کنید تا متوجه شوید که این او غیر قابل دفاع است. همچنین این ستاره روس با این قامت می‌تواند برای مهاجمان حریف در بحث دفاع روی تور یک کابوس بزرگ محسوب شود.

گفتنی است تیم ملی والیبال روسیه در حال حاضر به دلیل حمله نظامی این کشور علیه اوکراین با محرومیت از حضور در مسابقات والیبال روبه‌رو شده اما به طور قطع بعد از پایان این محرومیت، هواداران والیبال بی صبرانه منتظر مشاهده ساپوژکوف در ترکیب روس‌ها خواهند بود. بازیکنی که احتمالاً پایان کار ماکسیم میخایلوف معروف در تیم ملی روسیه را رقم خواهد زد و قدرت روس ها را چند برابر می کند.

ظهور غول وحشتناک 220سانتی در والیبال دنیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند