تمدید مهلت ارسال آثار به همایش ملی «حوزه انقلابی حوزه منتظر»


تمدید مهلت ارسال آثار به همایش ملی «حوزه انقلابی حوزه منتظر»

شیراز - دبیر علمی همایش ملی «حوزه انقلابی حوزه منتظر» از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین دوره این همایش تا پایان آذر ۱۴۰۱خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق با اشاره به برگزاری همایش ملی «حوزه انقلابی حوزه منتظر» اظهار کرد: پایه‌ریزی همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر در واقع احیای روحیه انقلابی حوزه‌ها است.

او ادامه داد: فراخوان این رویداد ملی در سومین حرم اهل بیت (ع) ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا ۳۱ شهریور ادامه داشت و به دلیل تقاضای مکرر جمعی از طلاب و بنا به تصمیم هیئت امنا همایش فرصت ارسال آثار توسط اساتید و طلاب تا پایان آذر ۱۴۰۱ تمدید شد.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز اضافه کرد: موضوع ویژه همایش امسال سیره علمای فارس در احیای تفکر انقلابی ونقش امام زادگان فارس در احیای تفکر انقلابی قرار داده شده و برای مقالات برگزیده در این ۲ موضوع ویژه هم جوایزی ویژه دیده شده است.

حجت الاسلام حدائق با بیان اینکه پایه‌ریزی همایش بر اساس احیای روحیه انقلابی در حوزه‌ها است، عنوان کرد: متأسفانه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا همایش «حوزه انقلابی و حوزه منتظر» برگزار نشد و امسال امید است تا با شکوه بهتری برگزار شود. تا کنون دو پیش همایش برگزار و بنا شده دو پیش همایش دیگر هم با حضور اساتید و چهره‌های کشوری تا پایان آذر در شیراز برگزار شود.

او همچنین با بیان اینکه برگزاری همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر در دو عرصه علمی پژوهشی و هنری خواهد بود، گفت: در قسمت علمی جمع آوری مقالات را خواهیم داشت و در عرصه هنری نیز فعالیت در رشته‌های شعر، داستان، روایت، خاطره، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و نرم افزار خواهد بود.

دبیر علمی همایش ملی «حوزه انقلابی حوزه منتظر» با اشاره به اینکه دو دوره گذشته همایش به صورت استانی و منطقه‌ای بوده است، گفت: امسال به صورت ملی برگزار خواهد شد. البته در دوره گذشته آثاری از حوزه نجف اشرف و کربلا به دبیرخانه همایش ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !