مشکلات 125 واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد


مشکلات 125 واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد

سمنان- سرپرست معاونت امور صنایع صمت استان سمنان با بیان اینکه مشکلات ۱۲۵ واحد تولیدی استان رسیدگی شده است، گفت: ۲۱۲ مصوبه در ستاد کارگروه رفع موانع استان مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا قدس ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون درخواست ۱۲۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان بررسی شده است، تاکید کرد: در برای رفع موانع موجود، ۲۱۲ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که تا کنون ۵۲ درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی افزود: بدهی و امور بانکی و تسهیلات بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی واحدهای تولیدی استان سمنان در سال جاری بوده است.

سرپرست معاونت صنایع صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه ۱۰۱ مصوبه مربوط به امور بانکی و تسهیلات اختصاص داشته است، گفت: ۴۱ مصوبه مربوط به امور زیربنایی و ۹ مصوبه مربوط به امور مالیاتی بوده است همچنین برای مسائل به تأمین اجتماعی چهار مصوبه تصویب شده است و ۳۰ مصوبه مربوط به امور سرمایه گذاری و تولید اختصاص دارد.

قدس بیان کرد: در صورت مراجعه‌ی حضوری متقاضیان به مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و یا طرح مشکل به صورت تلفنی، همکاران مستقر در مرکز به قید فوریت به پیگیری مشکلات مطرح شده از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوطه اقدام می‌کنند.

وی افزود: با راه اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل در استان که از ابتدای امسال اجرایی شده است درخواست واحدهای تولیدی به صورت الکترونیکی در این سامانه ثبت و توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به دبیرخانه کارگروه ارجاع می‌شود و دبیرخانه نسبت به طرح موضوع در جلسات کارشناسی و کارگروه اصلی اقدام می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه