پیشرفت و حفظ اقتدار کشور در گرو وحدت بین شیعه و سنی است


پیشرفت و حفظ اقتدار کشور در گرو وحدت بین شیعه و سنی است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان رمز پیشرفت و حفظ اقتدار کشور را در گرو وحدت بین شیعه و سنی دانست و گفت: باید با بصیرت و حفظ وحدت و هوشیاری توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر سه شنبه در اجتماع علما، روحانیون و طلاب شیعه و سنی استان گیلان که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: رمز پیشرفت و حفظ اقتدار کشور در گرو وحدت بین شیعیان و اهل تسنن است و باید با بصیرت و حفظ وحدت و هوشیاری توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به زوال قدرت دنیای غرب بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، دشمن ایمان و عمل صالح مردان و زنانی هستند که در پرتو معنویت و خوداتکایی مقابل زورگویان جهان ایستاده و درس عزت طلبی، عدالت خواهی و ظلم ستیزی را به تمام آزادیخواهان جهان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ایران به سمت توسعه و پیشرفت اقتصادی و تحولات بزرگ حرکت می‌کند، عنوان کرد: قدرت و توسعه فزاینده کشور موجب آن شده که استکبار و صهیونیسم جهانی برای تفرقه افکنی در کشور برنامه ریزی کنند تا مسیر قدرت پیمایی مردان و زنان با ایمان این سرزمین متوقف شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه توطئه اخیر دشمنان ایران با هوشیاری و بصیرت ملت خنثی شد، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل دشمن و بدخواه مردم ایران هستند لذا فریب خوردگان توجه کنند که اسیر تبلیغات رسانه‌ای شوم آنها نشوند و با درک درست از شرایط فعلی به سمت اهداف متعالی این مردم یعنی ساخت تمدن نوین اسلامی حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران از دیرباز به عفت و حجاب پایبند بودند و فرهنگ غنی ما از مفاهیم ارزشی دور نیست، بیان کرد: کسانی که هم‌نوا با دشمن بر طبل بی حجابی و بی قید و بندی می‌کوبند باید روزی پاسخگوی ملت ایران باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...