100 برنامه هفته کودک در استان سمنان اجرا شد/ مخاطبان «کودکان کار»


100 برنامه هفته کودک در استان سمنان اجرا شد/ مخاطبان «کودکان کار»

سمنان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ برنامه طی هفته کودک در استان اجرا شده است، گفت: کودک و خلاقیت‌های هنری، از محورهای این برنامه است.

نبی الله خدابخشی در گفتگو با خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری برنامه‌های پنجمین روز از هفته کودک استان سمنان به نام کودک، کتاب، ادبیات و خلاقیت هنری بیان کرد: ۱۰۰ برنامه در هفته کودک برنامه‌ریزی شده بود که بخش اعظم آن در این پنج روز اجرا شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته کودک در پنج روز اخیر، ابراز کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک که از روز ۱۶ مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» آغاز شده، با محوریت کانون پرورش فکری در دست برگزاری هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه تماشاخانه سیار نمایش برای نقاط کمتر برخوردار و محروم استان یکی از برنامه‌هایی بود که در این هفته برگزار و مورد استقبال خوب نونهالان و کودکان هم قرار گرفته است، بیان کرد: برگزاری بازارچه و کارگاه هنری نقاشی و سفال‌گری برای کودکان از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.

خدابخشی با بیان اینکه عضویت رایگان در روز ۱۶ مهر در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری استان سمنان یکی دیگر از برنامه‌های این هفته بود، تاکید کرد: ویژه‌برنامه «پیک امید» ویژه کودکان از جمله برنامه‌های شاخصی بود که در این هفته برگزار شده است.

وی اجرای برنامه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز سیارِ شهری و روستایی را رکن متفاوت برنامه‌های امسال با سال‌های قبل دانست و افزود: برنامه‌های این هفته با محور کودکان کار و مناطق حاشیه نشینی نیز اجرا شده و مورد استقبال خوب قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !