همه شرکت های بورسی و فرابورسی از اول آبان آماده تکلیف جدید باشند


معاون مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان،گفت: همه شرکتهای بورسی و فرابورسی آماده صدور صورت حساب‌ الکترونیکی از اول آبان باشند. افشین محمودیان درباره الزام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به صدور صورت حساب الکترونیکی از اول...

همه شرکت های بورسی و فرابورسی از اول آبان آماده تکلیف جدید باشند

معاون مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان،گفت: همه شرکتهای بورسی و فرابورسی آماده صدور صورت حساب‌ الکترونیکی از اول آبان باشند.

افشین محمودیان درباره الزام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به صدور صورت حساب الکترونیکی از اول آبان و به عنوان اولین گروه فراخوان شده و مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، گفت: جلسات متعددی با شرکت‌های خودروساز و قطعات، دارویی، بانکی و مالی با هدف اطلاع از تکالیف قانونی برگزار شد و در جریان است.

وی افزود: هدف این است که کلیات قانون، روش‌های اجرا و نحوه تبادل اطلاعات تشریح و ابهامات مودیان در خصوص نحوه و زمان صدور صورت حساب الکترونیکی و چگونگی استفاده از امضای الکترونیکی برطرف شود. شرکت‌های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی، طبق قانون موظفند ضمن مشاوره و آموزش‌ به مودیان، نصب و پشتیبانی تجهیزات و... با سازمان امور مالیاتی همکاری کنند.

به گفته محمودیان، همه شرکت های بورسی و فرابورسی از ابتدای آبان باید اقدام به صدور و ثبت صورت حساب‌های الکترونیکی از طریق سامانه مودیان کنند.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند