میانگین ساخت مسکن روستایی استان سمنان 78 درصد است


میانگین ساخت مسکن روستایی استان سمنان 78 درصد است

سمنان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: میانگین ساخت و ساز مسکن در روستاهای استان ۷۸ درصد و بیش از ۳۰ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فلاحی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی مسکن روستایی در دست ساخت استان ۷۸ درصد است، تاکید کرد: این شاخص در روستاهای کشور ۴۱ درصد است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در زمینه ساخت مسکن شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر نیز عملکرد مطلوبی نسبت به استان دارد، ابراز کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی مسکن در حال ساخت شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر استان سمنان بیش از ۲۵ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان در استان پرداخت می‌شود، تاکید کرد: میزان وام مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و همچنین کارمزد آن پنج درصد تعیین شده است تا بتوانیم شاهد افزایش رغبت متقاضیان در استفاده از تسهیلات باشیم.

فلاحی در پاسخ به سوالی درباره واحدهای ساخته شده و با اشاره به اینکه ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان سمنان تکمیل شده است، تاکید کرد: این مسکن‌ها خوشبختانه تحویل متقاضیان شده و روند ساخت و ساز مابقی مسکن‌ها نیز در دست اجرا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی