هوشیاری شیعه و سنی در برابر دسیسه دشمن ضامن مانایی انقلاب است


هوشیاری شیعه و سنی در برابر دسیسه دشمن ضامن مانایی انقلاب است

گرگان- امام‌ جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: هوشیاری شیعه و سنی در برابر دسیسه و شناخت توطئه استکبار عامل مانایی انقلاب اسلامی و حرکت به سوی تحقق گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن آخوند کر پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی علمای شیعه و سنی در گرگان اظهارکرد: اگر به دنبال توسعه و تعالی جمهوری اسلامی هستیم، باید اتحاد و وحدت شیعه و سنی تقویت شود و هیچ گاه از نقشه‌های امپریالیسم غافل نشویم.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: همدلی و یکپارچگی اقوام و مذاهب در گلستان در سطح کشور بی نظیر است و باید تلاش کنیم این راهبرد تقویت شود.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب خدمات و دستاوردهای زیادی در اقصی نقاط کشور نمایان شد که سهم مناطق مرزی و استان‌هایی که اقوام و اقلیت‌ها زندگی می‌کنند، قابل ملاحظه بوده است.

آخوند کر ادامه داد: دشمن در تلاش است فعالیت‌ها و اقدامات خادمان نظام را ناچیز جلوه داده و برخی کاستی‌ها و محدودیت‌ها را بزرگنمایی کند.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: در فرهنگ جامعه ما وحدت یک تکلیف الهی و نه یک حربه سیاسی است و باید مواظب باشیم در این زمینه در دام توطئه و تبلیغات سو دشمن نیفتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...