آماری تازه از محبوبیت ویژه آیفون در میان نوجوانان


آماری تازه از محبوبیت ویژه آیفون در میان نوجوانان

اسمارت‌فون‌های آی‌فون به یکه‌تازی و محبوبیت در بین نوجوانان ادامه می‌دهند. به گزارش Piper Sandler و طبق آماری که این شرکت منتشر کرده است، 87 درصد نوجوانانی که مورد تحقیق و پرسش قرار گرفته‌اند، صاحب گوشی آی‌فون بوده‌اند و 88 درصد نیز اسمارت‌فون‌های...

اسمارت‌فون‌های آی‌فون به یکه‌تازی و محبوبیت در بین نوجوانان ادامه می‌دهند. به گزارش Piper Sandler و طبق آماری که این شرکت منتشر کرده است، 87 درصد نوجوانانی که مورد تحقیق و پرسش قرار گرفته‌اند، صاحب گوشی آی‌فون بوده‌اند و 88 درصد نیز اسمارت‌فون‌های اپل را انتخاب بعدی خود می‌دانستند.

با توجه به این آمار، محبوبیت گوشی‌های آیفون در یک بازه‌ی زمانی 10 ساله دوبرابر شده است. به عبارت دیگر، در سال 2012 ضریب نفوذ اسمارت‌فون‌های اپل در بین نوجوانان حدود 40 درصد بود. همان‌طور که در تصویر پایین می‌بینید، محبوبیت آیفون سال به سال افزایش یافته است.

با این حال ساعت هوشمند اپل نتوانسته است آمار خوب اسمارت‌فون شرکت را در بین نوجوانان داشته باشد. تنها 31 درصد از نوجوانان حاضر در این مطالعه اپل واچ به دست داشته‌اند. البته با توجه به این که فقط 38 درصد نوجوانان مورد مطالعه اعلام کرده بودند که از اسمارت واچ استفاده می‌کنند، می‌توان گفت در این زمینه هم بازار در دست اپل است.

شرکت Piper Sandler اعلام کرد که برای انجام این تحقیقات، حدود پانزده هزار نوجوان از 47 ایالت آمریکا را با میانگین سنی 15.8 به مدت ده سال مورد مطالعه و تحقیق قرار داده است.

آماری تازه از محبوبیت ویژه آیفون در میان نوجوانان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان