جهاد مخلصانه در راه دین خدا مبنای ایدئولوژیک نظام اسلامی است


جهاد مخلصانه در راه دین خدا مبنای ایدئولوژیک نظام اسلامی است

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جهاد مخلصانه در راه دین خدا، مبنای ایدئولوژیک نظام اسلامی است، این مبنا در همه ارکان و شئون مختلف نظام هم تجلی یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از فرماندهان بلندپایه و مسئولان عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه جهاد مخلصانه در راه دین خدا، مبنای ایدئولوژیک نظام اسلامی است، اظهار کرد: این مبنا در همه ارکان و شئون مختلف نظام هم تجلی یافته و در این میان، ارتش به‌عنوان ستون استوار نیروهای مسلح، جمعیت عظیمی از سربازان و افسران را در خود جای داده که زندگی روزانه و اوقات صبح و شب خود را وقف خدمت به دین خدا و مردم کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ارتش به‌عنوان ستون استوار نیروهای مسلح، جمعیت عظیمی از سربازان و افسران را در خود جای داده که زندگی روزانه و اوقات صبح و شب خود را وقف خدمت به دین خدا و مردم کرده‌اند.

وی افزود: افسران و سربازان جوان ارتش، امتداد نسل همان مجاهدانی هستند که داوطلبانه حضور در خط مقدم جبهه‌ها را انتخاب می‌کردند تا در نوک پیکان رزمندگان اسلام علیه جبهه کفر و استکبار قرار داشته باشند.

آیت الله علم الهدی گفت: در این شرایط، باید در نظر داشت که تزکیه از آموزش بااهمیت‌تر است و باید علاوه بر آموزش فنون و علوم نظامی به جوانان دوره خدمت، شرایطی را ایجاد کرد که روحانیون و مبلغان سازمان عقیدتی سیاسی هم با آحاد مختلف سربازان، ارتباط نزدیک و بی‌واسطه برقرار کنند.

۱۲۰ روحانی مبلغ در عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق مشغول به تبلیغ هستند

در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ آذریان، ارشد نظامی نزاجا در منطقه شمال شرق هم ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت امنیت در مرزها و اقتدار دشمن‌شکن نیروهای مسلح استان در برخورد با فتنه‌ها گوناگون اظهار کرد: ۱۲۰ روحانی مبلغ در عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق مشغول به تبلیغ هستند و به موازات آموزش‌های نظامی، معارف دینی و بصیرتی هم به پرسنل کادر و وظیفه ارائه می‌‎شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران