اجرای 1200 واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در یزد


اجرای 1200 واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در یزد

یزد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد گفت: تاکنون هزار و ۲۰۰ واحد از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام در یزد اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محمدپناه روز چهارشنبه در نشست خبری دستگاه های فعال در طرح نهضت ملی مسکن استان یزد با اشاره به اینکه تا امروز هزار و ۲۰۰ واحد در استان یزد توسط ستاد اجرایی فرمان امام اجرا شده است، اظهار داشت: اولین پروژه ای که توسط این ستاد اجرا شد، در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: پروژه دوم، یک پروژه ۱۷۴ واحدی در مهریز بود که اواخر سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدپناه یادآور شد: بقیه واحدها نیز در حال ساخت است و ۶۰ تا ۷۰ درصد کار، اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد تاکید کرد: اگر نقدینگی متقاضیان به موقع تامین شود، یکی از پروژه های بزرگ ستاد اجرایی فرمان امام را در دهه فجر اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام، از متقاضیان حق کارگزاری دریافت نمی کند، عنوان کرد: این امر قیمت تمام شده را برای متقاضیان کاهش می دهد.

ثبت نام مسکن ملی در بنیاد مسکن یزد در ۳ فاز

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد نیز در این نشست اظهار د اشت: طرح های نهضت ملی مسکن توسط این بنیاد به دو روش شامل بنیاد ساخت و گروه ساخت، احداث می شود.

ضیائی عنوان کرد: طرح های بنیاد ساخت تا مرحله سفت کاری توسط پیمانکار انجام و سپس به متقاضیان واگذار می شود تا بقیه طرح توسط خودشان تکمیل شود و مرحله گروه ساخت نیز از ابتدا تحویل مردم می شود تا تمامی مراحل توسط خود آنها انجام شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان یزد ۳۲۳ واحد گروه ساخت اجرا شده و طرح اقدام ملی مسکن نیز توسط بنیاد مسکن در سه فاز ثبت نام شد.

ضیائی بیان کرد: در مجموع هزار و ۴۸۴ متقاضی تایید نهایی شدند که از این تعاد هزار و ۱۶۱ واحد در پنج شهرستان ابرکوه، اردکان، بافق، تفت و شاهدیه به صورت بنیاد ساخت انجام شده است.

وی افزود: ۳۲۳ واحد نیز در شهرهایی که جمعیت کمتری دارند، در قالب پروژه های سه تا پنج واحدی به صورت گروه ساخت انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی