انتقال خون و سازمان اورژانس یزد تفاهمنامه همکاری امضا کردند


انتقال خون و سازمان اورژانس یزد تفاهمنامه همکاری امضا کردند

یزد- اداره کل انتقال خون یزد با سازمان اورژانس یزد به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی در مواقع بحران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست انتقال خون استان یزد، چهارشنبه شب در جلسه انعقاد تفاهمنامه میان اورژانس و انتقال خون استان یزد اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه فیما بین انتقال خون استان و سازمان اورژانس استان، تمهیدات لازم برای انتقال خون به بیماران در سریعترین زمان در مواقع بحران‌ها و حوادث فراهم می شود و بیماران زودتر به خون به عنوان عنصر حیات دست پیدا می کنند.

سید محمدرضا آقایی میبدی با بیان اینکه با اجرای این تفاهم‌نامه بانک خون پیش بیمارستانی و اورژانس در یزد ایجاد می شود، افزود: بر اساس تفاهمنامه اورژانس کشور و سازمان انتقال خون کشور، تفاهم نامه استانی تشکیل بانک خون پیش بیمارستانی و اورژانس بین سازمان اورژانس استان و اداره کل انتقال خون یزد منعقد شد.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم، بیماران در صورت نیاز به خون، در بحران و حادثه، با رعایت نکات علمی و فنی، در اورژانس به خون دست خواهند یافت و زمان ارسال خون به تمامی بیمارستانهای استان، به ویژه شهرستانها در بحران و حوادث با کمک اورژانس هوایی کاهش می یابد.

سرپرست اداره کل انتقال خون یزد، بیان کرد: اکنون در هر زمان بیمارستانهای استان ۱۰۰ درصد خون مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن دریافت می دارند و جوابگویی انتقال خون در تمامی ساعات شبانه روز برای تامین خون استان، ۱۰۰ درصد است و در کمترین زمان ممکن از نیاز، خون در بالین بیمار موجود است که با این تفاهم، زمان خون رسانی کاهش یافته و دامنه خدمات انتقال خون به اورژانس در زمانهای بحران و حادثه گسترش می یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج