در اغتشاشات اخیر همه اقوام در حمایت از نظام به میدان آمدند


در اغتشاشات اخیر همه اقوام  در حمایت از نظام به میدان آمدند

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در اغتشاشات اخیر، همه اقوام و ادیان ایرانی در حمایت از نظام به میدان آمدند و این دلیل بر عمق وحدت در جامعه اسلامی ایران است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان گلستان نماد وحدت در کشور است و قالب اقوام ایرانی به صورت مسالمت آمیز و در کمال صلح و صفا در استان گلستان زندگی می‌کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان اسلام و مسلمین همواره به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند تا قدرت آن را تضعیف کرده و راه نفوذ خود را بر ممالک اسلامی باز کنند، به همین دلیل از وحدت شیعه و سنی در هراس هستند و دیدن اتحاد مسلمانان آنها مایوس و دلسرد می‌کند.

سنگدوینی تصریح کرد: خدمات جمهوری اسلامی ایران به تمام اقوام و مذاهب اعم از کرد، لر، سیستانی، بلوچ، فارس، ترکمن، شیعه، سنی و اقلیت‌های مذهبی یکسان است و این مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: وحدت و همدلی مردم ایران همانند درخت تنومندی است که هرگز با دسیسه‌های پوچ دشمنان تکان خواهد خورد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر زمانی که برای ایران اسلامی کمترین مشکلی ایجاد شود همه اقوام و ادیان در حمایت از کشور و نظام در کنار هم قرار می‌گیرند.

سنگدوینی گفت: در اغتشاش روزهای اخیر با یک فراخوان تمام اقوام و مذاهب ایرانی در حمایت از نظام به میدان آمدند و اقدام اغتشاشگران را محکوم کردند و این مطلب بیانگر عمق وحدت در جامعه اسلامی ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا