دخالت استکبار در امور داخلی کشورها برای تسلط بر آنهاست


دخالت استکبار در امور داخلی کشورها برای تسلط بر آنهاست

کاشان- مسئول ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: دخالت در امور داخلی کشورها توسط استکبار برای تسلط بر آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی پیش از ظهر جمعه در جمع نمازگزاران کاشانی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان حبل الله و باعث وحدت بین مسلمین هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وحدت بین مسلمین بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، ابراز داشت: در این بین در بین ملت اسلامی نفوذی‌هایی هستند که این وحدت به ضرر آنها است.

مسئول ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه نفوذ یک خطر جدی برای جامعه واحد امت اسلامی است، تصریح کرد: دشمن و استکبار جهانی همیشه از وحدت مسلمین وحشت داشته است و برای تفرقه بین مسلمین از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

وی با اشاره به دخالت‌های استکبار جهانی در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: این دخالت‌ها به منظور ایجاد تفرقه و تسلط در این کشورها برای انواع تهاجمات فرهنگی و اقتصادی و نظامی است.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی با اشاره به توطئه و دسیسه‌های دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته گفت: فتنه‌های مختلفی که در طول این سال‌ها بر مردم ایران تحمیل شده است موید این مطلب است.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر هم به وضوح ردپای دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت‌های مالی و رسانه‌ای آل سعود مشهود است، افزود: در این فتنه جبهه عربی عبری و غربی از تمام ظرفیت‌های موجود خود برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده کردند.

مسئول ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه هدف اصلی از این اغتشاشات اخیر تجزیه ایران بود، تاکید کرد: خوشبختانه تمام این دسیسه‌ها با هوشیاری مردم ابتر ماند و راه به جایی نبرد.

وی با اشاره به اینکه وحدت زمینه ساز امنیت و آسایش مردم است، گفت: نباید یک اعتراض به اغتشاش و آشوب تبدیل شود چراکه در این صورت همه مردم متضرر می‌شوند.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی آسیب رساندن به اموال عمومی و بیت المال مردم را نشانه‌ای از ایجاد آشوب و اغتشاش دانست و تاکید کرد: این موضوع هم در معارف اسلامی نهی شده و هم از اصول انسانی به دور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید