برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی لرستان تجلیل شدند


برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی لرستان تجلیل شدند

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: برگزیدگان مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در لرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محمدی امروز جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی لرستان، گفت: هرچه برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی داشته باشیم، سرمایه‌گذاری برای آینده نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در هفته ملی کودک بیش از ۱۶۲ برنامه برای کودکان و نوجوانان در سراسر استان پیش‌بینی شده است افزود: در روزهای باقی‌مانده نیز اجرای برنامه‌های متنوع کانون در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی لرستان تجلیل شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به اینکه هرساله کودکان، نوجوانان و بزرگ ترها پای کار جشنواره قصه‌گویی کانون بوده‌اند و استقبال خوبی از این جشنواره داشته‌اند افزود: فراخوان این جشنواره مردادماه منتشر شد و بیش ۲۸۳ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره رسید.

محمدی اضافه کرد: پس از داوری اولیه، ۳۲ قصه گو در بخش‌های مختلف برای مرحله استانی انتخاب شدند که در نهایت ۱۰ نفر برگزیده برای رقابت منطقه‌ای از سوی هیئت داوران انتخاب شدند.

وی به اهمیت نقل داستان‌های کهن از سوی بزرگترها اشاره کرد و افزود: امروز داستان‌هایی از سوی والدین نقل شد که در حال فراموشی هستند و باید این داستان‌ها حفظ شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق