وحدت مهمترین نیاز جامعه برای رسیدن به تمدن اسلامی است


وحدت مهمترین نیاز جامعه برای رسیدن به تمدن اسلامی است

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: وحدت مهمترین نیاز جامعه دینی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت محمد (ص) اظهار داشت: این روز یک جشن بزرگ برای تمام مسلمین جهان است.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی باید به سوی تمدن نوین اسلامی حرکت کند، ابراز داشت: مهمترین شرط برای رسیدن به این مهم وحدت جامعه اسلامی است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه دشمن و استکبار جهانی در مقابل وحدت مسلمین همیشه درمانده است، تصریح کرد: از سویی دیگر تفرقه بین مسلمین می‌تواند یک معضل و چالش مهم برای مسلمین و یک فرصت برای دشمنان مسلمانان باشد.

وی با اشاره به فتنه اخیر در سطح کشور گفت: این فتنه حاصل اتاق فکر دشمنان ایران و اسلام در آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه عوامل استکبار در اغتشاشات اخیر امنیت و آسایش مردم را نشانه گرفته بودند، افزود: تجزیه ایران یکی از اهدافی بود که آنها به دنبال آن بودند که خداوند مکر آنها را به خودشان باز می‌گرداند.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) بسیار ساده زیست بود، خاطرنشان کرد: باید این موضوع مورد توجه مدیران و مسئولان کشور هم قرار بگیرید و در جهت رفع مشکلات مردم سعی و تلاش کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه گذشته خاطرنشان کرد: مقاومت مردم در طول این سال‌ها در برابر استکبار جهانی باعث پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، دفاعی و غیره شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا