دشمن برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران تلاش می‌کند


دشمن برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران تلاش می‌کند

شهرکرد_ امام جمعه چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ گفت: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود به‌دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ایوب محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تا زمانی که ملت ایران پرچم اسلام را به‌دست گرفته و همراه نظام اسلامی بوده این دشمنی‌ها به شکل‌های مختلف آنجا شده و تنها راه موفقیت در برابر توطئه، ایستادگی ملت است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) افزود: معظم له فرمودند که ایستادگی ما در مقابل طراحی‌ها و دردسرسازی‌های شیاطین، متوقف نمی‌شود و زمینه‌ساز حرکت رو به جلو می‌شود.

محمدی تصریح کرد: دشمن هدف خود را روی مردم و رهبری گرفته است اما علاوه بر شکست دشمن در توطئه‌های مختلف همچنان از تلاش خود دست برنمی‌دارد.

وی تنها راه موفقیت دشمن را دست برداشتن مردم ایران و مسلمانان از دین خود دانست و یادآور شد: دشمنان باید بپذیرند ما شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر هستیم.

امام جمعه چلگرد تأکید کرد: آمریکا امروز گرفتار و مانده شده که از اداره امور داخلی و خارجی کشور خود عاجز است.

وی اظهار داشت: جوانان ایران با آگاهی خود مقابل دشمن می‌ایستند، پرچم را به‌دست می‌گیرند و آرام و مطمئن حرکت می‌کنند.

محمدی ملت ایران را آماده، مستحکم و بیگانه‌ستیز اعلام و بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها دشمن را خلع سلاح کرده، دشمنان را شکست داده و راه را بر دشمن بسته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی